Guest books ''Windmills''... / Βιβλία Ευχών ''Ανεμόμυλοι''


     Δυο ακόμα βιβλία ευχών που έφτιαξα για μια βάπτιση που έγινε την προηγούμενη Παρασκευή! Δυο αδερφάκια ένα αγόρι κι ένα κορίτσι όπου η βάπτισή τους είχε ως θέμα τον ανεμόμυλο! Η μανούλα ήθελε τα χρώματα να μην ξεφύγουν από τα κλασικά ροζ και σιέλ καθώς επίσης και να μην είναι γεμάτα με στολίδια οι σελίδες!



Ακολουθήθηκε η ίδια τακτική και στα δυο (ώστε μεγαλώνοντας να μην έχουν θέματα σύγκρισης τα παιδάκια)... διαφοροποιώντας τα ελάχιστα!

        
        


Εδώ μερικές κοντινές φωτογραφίες των δυο βιβλίων ευχών!

             
             


Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους κι ελπίζω να σας αρέσουν όπως άρεσαν και στη μανούλα!

Keep youselves inspired!!!
  

8 σχόλια:

  1. Χρύσα, είναι πανέμορφα τα βιβλία ευχών! Μου άρεσε ιδιαίτερα που ήταν διακριτικά διακοσμημένα και που προσεξες το γεγονός ότι έπρεπε να είναι όλα εξίσου και με τον ίδιο τρόπο φτιαγμένα για τα 2 αδελφάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι υπέροχα!! Μου αρέσουν πολύ και τα δυο και η δουλειά σου είναι εξαιρετική. Τοσο λιτή αλλά ταυτόχρονα εντυπωσιακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρύσα μου πολύ όμορφα!!! Μου αρέσει που δεν τα φορτωσες πολύ!! Πολύ όμορφο επίσης που είναι ακριβώς τα ίδια αν κ τα παιδιά είναι διαφορετικού φύλου!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά είναι πολύ όμορφα Χρύσα! Λιτά αλλά και τόσο κομψά! Είμαι σίγουρη ότι εκτός από τη μαμά θα τα εκτιμήσουν πολύ και τα παιδάκια όταν μεγαλώσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρύσα μου αρέσουν που είναι λιτά, αλλά το δέσιμο που έκανες τους δίνει μια ιδιαιτερότητα και αρχοντιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκια σας ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρυντικά σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ! τα δέσιμο,τα ανεμομυλάκια και το ότι δένεις το στυλό τα κάνουν ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!