Guest Book / Βιβλίο Ευχών ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Την κορούλα της ξαδέρφης μου βαφτίσαμε την Κυριακή 14/06 και όλο το θέμα της βάφτισης ήταν οι Πεταλούδες!!! Δε μπορούσε λοιπόν παρά και το βιβλίο ευχών της μικρούλας να είναι σε ανάλογο στύλ! Χειροποίητο από την αρχή μέχρι το τέλος... δημιουργήθηκε με πολλή αγάπη! Χρησιμοποίησα χαρτιά Basic Grey, μελάνια Colour Box και Papermania, διάφορες σφραγίδες, κορδέλες οργαντίνας 3mm πάχους, brands και μερικούς κρίκους για τη βιβλιοδεσία!










Last Sunday 14/06 we baptised my cousin's little daughter! The whole concept was about butterflies... us you can see from the Guest Book! It is handmade from the very beggining... with love and careness!!! I've used Basic Grey papers, ColorBox and Papermania inks, different kinds of stamps, organtine ribbons 1/8'', brands and links for the binding!!!








Keep yourselves inspired!!!

6 σχόλια:

  1. Xρύσα είναι ΤΟ τέλειο Βιβλίο Ευχών,η πεταλούδα είναι φανταστική!!! Πώς την έκοψες βρε θηρίο; Γεια στα χέρια σου!!!
    Να σας ζήσει και η μικρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρύσα είναι από τα ομορφότερα πράγματα που έχουν φτιάξει τα υπέροχα χεράκια σου και το ωραιότερο που έχω δει μέχρι στιγμής!!!! Το σχήμα τόσο ξεχωριστό, σαν τη νεοφώτιστη ;-)
    Χίλια μπράβο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν στη μπρίζα με έβαλε η Ρούλα που μου πρότεινε να μου κόψει την πεταλούδα στο Robocraft.... Στη συνέχεια (κι επειδή εγώ πάντα σκεπτόμενη εμπορικά.... LOL!....είπα να μην πληρώνω τα μεταφορικά για 10 σελιδούλες...) της ζήτησα 30 ή 50 δε θυμάμαι. Τρόμαξε το κορίτσι... δεν είχε και τόσο χρόνο στη διάθεσή της... ναυάγησε το σχέδιο.... Έλα όμως που εγώ είχα ήδη κολλήσει με το σχέδιο και είχα κάνει και διάφορες σχετικές αγορές... Η Παρασκευή μου βρήκε ένα βιβλιοπωλείο της περιοχής που μπορούσαν να το κόψουν όπως και όσο ήθελα!!!! Να ΄ναι καλά η Ρούλα λοιπόν και η Παρασκευή που μου βρήκε το βιβλιοπωλείο!!!
    Τα υπόλοιπα τα έκανα με τα χεράκια μου... και στ'αλήθεια το ευχαριστήθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I've got a blog award over on my blog for you! ;) Check it out!
    This butterfly album really deserves it!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. afto einai TELEIO!!! para poli wraio mini book!!!
    ps. Poio kalo vivliopoleio borei kai sta kovei etsi???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!