Διακόσμηση Γάμου! / Decoration of a wedding reception!

     Γυάλα με άμμο και κερί για τη διακόσμηση του γαμήλιου τραπεζιού της Στέλλας! Παντρεύτηκε το Σάββατο και αυτές οι μικρές μου δημιουργίες διακόσμησαν τα τραπέζια που υποδέχτηκαν 1100 άτομα!



     Να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά και πάντα χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι σας εύχομαι!

 
   

     A Decorating Glass for the wedding reception of a friend! She 's got married on Saturday and the decoration looked like this!

   

So, I wish to the couple ... may God be always with them!


Keep youselves inspired girls!

11 σχόλια:

  1. Χρύσα, είναι ΑΠΙΘΑΝΑ!!!! Πανέμορφη δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ εντυπωσιακα!Καταπληκτικο δεσιμο στις κορδελες!Με λιγα λογια ειναι... εξαιρετικα!Μπραβοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρύσα είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Και το χρώμα, και οι κορδελίτσες με το δέσιμο, Μπραβο σου!!! Καλά πόσα τέτοια έφτιαξες, όταν τα άτομα ήταν 1100;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα!!!!! Πολύ ωραία η γυάλα και τα χρώματα!!!! Μπράβο Χρύσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αα πολυ ομορφα βγηκαν, μου αρεσει πολυ το δεσιμο που εκανες με τις κορδελες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρύσα μου καταπληκτικά είναι!! Μπράβο σου!!! Υπέροχο χρώμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσουλίνι, πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!!! μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας σχόλια!! Έφη μου έφτιαξα 135 συνολικά γυάλες αλλά στο κέντρο στρώθηκαν 110 + 5 μεγαλύτερες που μπήκαν στο τραπέζι του ζευγαριού! Τις υπόλοιπες η νύφη ζήτησε να τις πάρει στο σπίτι για να δώσει σε συγγενείς που είχε ενημερώσει ώστε να μην ψάχνουν να πέρουν από το κέντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι γυάλες!!! τέλειες οι κορδέλες! μπράβο χρύσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα!Εγώ που είμαι Κρήτη;Στέλνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!