Photo Album "Mykonos" / Άλμπουμ "Μύκονος"

Βλέποντας πριν από λίγες μέρες τις περσινές φωτογραφίες της αδερφής μου στη Μύκονο, όπου δούλευε, και διαβάζοντας ένα σχόλιο της στο facebook για τη φετινή χρονιά που δεν πάει... σκέφτηκα να τις κατεβάσω και να φτιάξω ένα μίνι άλμπουμ έκπληξη γι' αυτήν! Ταυτόχρονα η Ελίνα, το ιδρυτικό μέλος του Scrapbookers in Greece με προέκταση το Scrapbooking in Greece, ξεκίνησε με την πρώτη πρόκληση, που είχε θέμα το πλέγμα... κι έτσι ήρθε και η έμπνευση για το πως θα το έφτιαχνα!

Εδώ θα δείτε περισσότερες φωτογραφίες από αυτό το άλμπουμ!



A few days ago, I was seeing some photos of my sister being in Mykonos last year, where she was working. I also read her comment -on facebook- for one of her photos that she is missing those days, and I thought to download them and make a surprise mini album for her! At the same time Elina, the founding member of Scrapbookers in Greece and Scrapbooking in Greece, release the first challenge on "grid". So, I had my inspiration too!

You can see more photos of this album here!




Keep yourselves inspired!!!

3 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Μου αρέσει τρελά που εμπνεύστηκες για ένα ολόκληρο άλμπουμ!! Είναι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρύσα είναι πολύ ωραίο το άλμπουμ!!! Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο δέσιμο και τα εσωτερικά φύλλα τί είναι;Τσαντούλες;
    Μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα εσωτερικά φύλλα είναι σακούλες κολατσιού! Έχω δει πολλά βιντεάκια με αυτή την ιδέα τελευταία και ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο! Ο πάτος όμως στις δικές μου σακουλίτσες ήταν διαφορετικός από αυτό των βίντεο... και δεν ταίριαζαν οι οδηγίες... Έτσι... αυτοσχεδίασα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!