Διακοσμητικό Καλαθάκι Βάπτισης! / Basket of Decoration!

Για τη διακόσμηση των τραπεζιών στη βάφτιση της μικρής μου αδαμαντένιας βαπτιστήρας, έφτιαξα καλαθάκια από τσόχα στα οποία πρόσθεσα από το ίδιο υλικό διακοσμητικά λουλούδια, κλαδιά και πουλιά! Πρόσθεσα και αρκετό γκλίτερ για λάμψη... και ιδού το αποτέλεσμα!



Έβαλα στο κάτω μέρος σφουγγάρι ντυμένο με χαρτί αφής.... και κάρφωσα μικρούς πολύχρωμους ανεμόμυλους! Στη συνέχεια τα γεμίσαμε με την συντέκνισσα με καραμέλες, σοκολάτες κι άλλα τέτοια γλυκίσματα και τα στολίσαμε να περιμένουν τους μικρούς.. μπόμπιρες επιδρομείς!

   
   

Keep yourselves inspired!!!

8 σχόλια:

  1. πολύ χαριτωμένα τα καλαθάκια!!! παίρνω ιδέες για το πάρτυ της ρένιας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα Χρύσα μου!! Πολύ ωραία ιδέα!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχου τι γλυκούλια!!! Πολύ ωραία ιδέα, Χρύσα, να χρησιμοποιήσεις τσόχα.Ξέφυγες από τα συνηθισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ πολυ ομορφα και προσεγμενα στην παραμικρη τους λεπτομερεια!Χαρουμενα χρωματα, τελεια ιδεα το στησιμο!Μπραβο χρυσοχερα νονα!!!
    Χμμμμ εισαι σιγουρη οτι στα γλυκισματα οι επιδρομεις ηταν μονο οι μικροι μπομπιρεςςςςςς; χι χι χιιιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα!! Πολύ χαριτωμένα και ξεχωριστά τα καλαθάκια! Και πολύ προσεγμένα στην κατασκευή τους! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Super τα καλαθάκια!!!
    Αααα, Νικολέττα εγώ τσίμπησα ένα σοκολατίνι σαν μπομπιρίνι που είμαι χαχαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ... σας ευχαριστώ πολύ για τις καλές κριτικές! Όσο για τους επιδρομείς στα γλυκίσματα... κι εγώ δεν πήγα πίσω.... χιχιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγω παλι δεν δοκιμασα τιποτα! τα καλαθακια τλεια, προσεγμενα ως την παραμικρη λεπτομερεια! εκαναν την διαφορα στην διακοσμηση του τραπεζιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!