Διακόσμηση Γιορτής ''Αλέξανδρος''

      Ο Αλέξανδρος γιόρταζε χθες και η μαμά Τούλα εκτός όλων των άλλων που έφτιαξε για τη διακόσμηση του γιορτινού τραπεζιού, μου ζήτησε να της φτιάξω μερικά καραβάκια για να το στολίσει! Δυο απ' αυτά ήθελε να είναι κρεμαστά, για να τα βάλει σε δυο δέντρα στην είσοδο του κήπου τους, ώστε οι καλεσμένοι να καταλάβουν που γίνεται το πάρτυ!                  

                         

     Στο κρεμαστό λοιπόν καραβάκι περιόρισα τη θάλασσα κάτω απ' αυτό  και δεν έβαλα κοχύλια και άλλα στολίδια....

                           

    ...ενώ στα επικαθήμμενα η θάλασσα ήταν γεμάτη κοχύλια και.... Μπβουουουουουμ....σαλπάρουμε!


Χρόνια πολλά Αλέξανδρε!!!

Keep yourselves inspired!!!

6 σχόλια:

  1. είναι από τα πιο ωραία καραβάκια που έχω δει! ο τρόπος που έδεσες τα σωσίβια και το γαλάζιο τούλι μου άρεσαν ιδαίτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσα ειναι σουπεεερρρ!Μπραβο σου!Μ αρεσει που εβαλες και τουλι μεσα στα καραβακια.του παει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα καραβάκια!!! Μπράβο Χρύσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσουλιώ!! είναι πολύ όμορφα τα καραβάκια...και ειδικά η λεπτομέρεια με τα σωσίβια σούπερ...
    αλλά μου άρεσε το πως εφτιαξες και τη θάλασσα στα κρεμαστά!! γεια στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίστευτα είναι τα βαρκάκια!
    Μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!