1η Παγκρήτια συνάντηση Scrapbooking! .../ 1st Scrapbooking meeting in Crete!


Η 1η Παγκρήτια συνάντηση Scrapbooking είναι γεγονός!!! Σας έχω ήδη μιλήσει για αυτή την προσπάθεια που ξεκινάω, ώστε να βρισκόμαστε και να δημιουργούμε, να μαθαίνουμε και να επεκτείνουμε τις γνώσεις μας γύρω από αυτό το τόσο ιδιαίτερο χόμπυ!




Ημερομηνία συνάντησης: 20 Μαρτίου 2011.
Ώρα: 09:00 το πρωί -- 18:00 το απόγευμα!
Τόπος συνάντησης: Integration στο Ατσιπόπουλο Ρεθύμνου.
Θα μας δείξουν κατασκευές -κι όχι μόνο- οι: Τατιάνα, Παρασκευή, Μελένια και Άννα!
Το κόστος συμμετοχής για ολόκληρη τη μέρα είναι 30 Ευρώ ανά άτομο.
Δηλώστε συμμετοχή στο xrysak74@gmail.com

Μείνετε κοντά....

9 σχόλια:

  1. Fantastic Chryssa!....cant wait to see what you girls make!...hope you take lots of pics!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Τι ωραία που θα συναντηθείτε κι εσείς στην Κρήτη! Καλά να περάσετε κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα περασουμε υπεροχα! θα δημιουργησουμε υπεροχες κατασκευες, και θα γνωριστουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο βρε κορίτσια!! Πολύ χαίρομαι που γίνονται τέτοιες συναντησεις και στην επαρχία!
    Πλάκα πλάκα θα μπορούσα να έρθω μια και έχουμε απευθείας σύνδεση Ικαρία-Κρήτη (αν ισχύει ακόμη το δρομολόγιο...) αλλα ο αντρούλης μου ετοιμάζεται ήδη να με χωρίσει μετα τα τελευταία έξοδα οπότε καλύτερα να μην το σκέφτομαι καν...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρυσα μου!! λοιπον εμεις σκεφτομασε να ερθουμε και οι 3 μαζι!!(μαιρη-μαιρη κι εγω)!υπολογιζε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχη ιδεα!Μπραβο Χρυσα για την πρωτοβουλια!Ελπιζω να ειμαι Κρητη για να συμμετασχω κι εγω και να μάθω πανεμορφα πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, τώρα που μετακομίζω;;;; Γιατί;;; Πάντως μπράβο για όλα, από τη σύλληψη της ιδέας αλλά και για την πραγματοποίηση της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο κοριτσια !!!! μακαρι να μπορουσα να ερθω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!