2η Παγκρήτια συνάντηση Scrapbooking! .../ 2nd Scrapbooking meeting in Crete!


(post follows in english)

Μετά την  πολλών μηνών απουσία μου, από την γαλήνη της δημιουργικότητας, επανέρχομαι, με μια ακόμα Παγκρήτια συνάντηση, για όλες τις φίλες του Scrapbooking. Ετοιμαστείτε λοιπόν κορίτσια... βάλτε στις τσάντες σας πολλή όρεξη για δημιουργία, και θα συναντηθούμε στα μέσα του Οκτώβρη! Συγκεκριμένη ημερομηνία καθώς και όλες οι λεπτομέρειες θα σας δοθούν σε επόμενη ανάρτηση! 

After several months of my absence from the peacefulness of creativity, I come back with another Scrapbooking  meeting in Crete, for all the friends of the hobby. So, girls get ready... put in your bags a lot of desire to create, and will meet in mid-October! Specific date and all details will be provided at next post!

Keep yourselves inspired!!!

4 σχόλια:

  1. Αχ θέλω κι εγώ να 'ρθω!!!!!
    Μου έχετε λείψει όσες ξέρω και λέω να γνωρίσω και τις υπόλοιπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Χρύσα μου :) Ελπίζω να μπορέσω τις ημερομηνίες μου θα αναρτήσεις, να με έχεις υπόψιν, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν βλέπω την ώρα!! είχαμε περάσει τέλεια την πρώτη φορά και είμαι σίγουρη ότι θα περάσουμε ακόμα ποιο ωραία την δεύτερη... Κατερίνα κανόνισε να μας έρθεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσα μου αρεσει η ιδεα!!!ανυπομονω...φιλια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!