Βραβείο!!!



Είχα καιρό να κερδίσω κάποιο βραβείο στην μπλογκογειτονιά...... και ομολογώ πολύ το χάρηκα που μου χάρισε ένα η φιλενάδα Ιωάννα!!!


Με τη σειρά μου θα το χαρίσω στις πολύ κολλητές μου πλέον φιλενάδες Παρασκευή και Τέτα και στη συνέχεια στις Κατερίνα, Ρούλα, Ελένη, και Ειρήνη που εκτιμώ αφάνταστα!

Στη συνέχεια καλούμαι  να παίξω το παιχνίδι των 7 μυστικών της προσωπικότητας...κι εδώ έχω να εξομολογηθώ πως αν ήταν άλλη εποχή μπορεί να "φρόντιζα" το κειμενάκι μου αυτό. Μετά από τη συννειδητοποίηση όμως του γεγονότος πως η ζωή είναι μικρή,  έχω πλέον αποφασίσει να λέω τα πράγματα όπως είναι... χωρίς να χαϊδεύω κανενός τ' αυτιά....και σε όποιον αρέσουν!!!   Έτσι...


1) Λατρεύω την οικογένειά μου και κάθε στιγμή με τα παιδιά μου είναι μοναδική!
2) Χάνομαι στη μαγεία της δημιουργικότητας και ταξιδεύω ώρες ατελειώτες στα σοκάκια της έμπνευσης για να έχω το απόλυτα  ικανοποιητικό αποτέλεσμα των εργασιών μου!
3) Πληγώνομαι όταν δε βρίσκω υποστηρικτές για τις ιδέες μου! (ιδιαιτέρως όταν είναι καλές ιδέες... που αργότερα υλοποιούν άλλοι).
4) Εκνευρίζομαι με την αδικία κι αν λάχει κι ανοίξω το στοματάκι μου... τρεχάτε να κρυφτείτε!!!
5) "Τη βρίσκω" όταν τσακώνομαι (και το κάνω μόνο όταν έχω δίκιο)... να "την λέω" με ντοκουμέντα κι αποδείξεις, (είναι μεγαλύτερη η ικανοποίηση τότε)!
6)  Μου "τη δίνουν" οι γλυψιματίες! Είναι τόσο δύσκολο να είσαι ο εαυτός σου και να εκτιμάς το διπλανό σου γι'αυτό που είναι κι όχι γι'αυτό που βλέπεις ότι θα κερδίσεις απ' αυτόν????
7) Τέλος... ασπάζομαι την άποψη ...πως η γνώμη του καθενός είναι μια ενδιάμεση κατάσταση στη γνώση και την άγνοια! (αυτό το έχω διαβάσει κάπου... αλλά δε θυμάμαι που)

Αυτό το παιχνίδι δε θα το περάσω σε κανέναν... αλλά όποιος θέλει μπορεί να συμμετέχει... με την προϋπόθεση να είναι πέρα για πέρα ειλικρινής! Αυτό κι αν είναι πρόκληση!!!


Keep yourselves inspired!!!


2 σχόλια:

  1. Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για το δωράκι!! Νομίζω ότι αυτά που έγραψες για εσένα σε αντιπροσωπεύουν πλήρως, Βέβαια την γνώμη μου στην έχω πει..Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως μ 'αρεσει που τα λες έξω από τα δόντια δεν λέγεται!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!