Our traveler mini album! / Το ταξιδιάρικο μίνι άλμπουμ μας!


Λοιπόν κοριτσάκια ήθελα τόσο καιρό να κάνω κάτι για να μας βάλω όπως παλιότερα στο παιχνίδι... και σήμερα μου ήρθε μια καταπληκτική ιδέα! .... Ωραία θα ήταν να ήταν δική μου... κι επειδή εκνευρίζομαι όταν κάποιες από μας δεν αναγνωρίζουν τις ιδέες και τη βοήθεια κάποιων.... εγώ θα σας πω καθαρά κι ευθαρσώς πως την ιδέα την πήρα από την αγαπητή Μαρία Τσιμιρίκα  που την ανάρτησε στο facebook και χωρίς καν να διαβάσω τα σχόλια της ιδέας της, αποφάσισα να το κάνω κι από 'δω μιας κι επιτρέπει σε όποια από μας θέλει να δημιουργήσει τη δική της αλυσίδα! Την επεξεργάστηκα..... την άλλαξα λίγο και.....



Τα πράγματα έχουν κάπως έτσι! Θα φτιάξω ένα μίνι άλμπουμ και θα έχει συνολικά 7 φύλλα! Εγώ θα το δέσω και θα διακοσμήσω τα εξώφυλλα κι εσείς... -η κάθε μια στη σειρά της- θα στολίζει κι από μια σελίδα (12 σελίδες συνολικά για σας)! Οι 12 πρώτες που θα αφήσετε σχόλιο θα αποτελείτε και την πρώτη αυτή αλυσίδα! Η πρώτη που θα αναλλάβει να στολίσει την πρώτη σελίδα του δικού μου άλμπουμ θα φτιάξει με τη σειρά της ένα άλλο με τον ίδιο αριθμό σελίδων... και θα το στείλει μαζί με το δικό μου στην επόμενη... η επόμενη το ίδιο στην μεθεπόμενη...και πάει λέγοντας! Έτσι κάποια στιγμή όλες θα έχουμε από ένα ταξιδιάρικο άλμπουμ που θα περνάει από χέρι σε χέρι φτάνοντας τελικά έτοιμο στον πρώτο του αποστολέα το κάθε ένα! 
Τι λέτε? το δοκιμάζουμε????

Για όσες θέλουν να κάνουν τι δική τους αλυσίδα προσφέρω το banner..άκι.... και θα σας το δώσω με κώδικα στο πλάι της σελίδας μου!!!! 


9 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρύσα μου κ εγω θα ήθελα!! Τέλεια ιδεα! Δυστυχώς δε μου μένει χρόνος να ασχοληθώ κ πολυ με το χομπυ μας, άλλα έτσι είναι μια ευκαιρία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρύσα μου αποσύρω την συμμετοχή μου...είναι πολύ δουλειά και οι δύο συμμετοχές, δεδομένου οτι γεννάω τον Μαίο το δεύτερο μου παιδάκι, και είχα δηλώσει πρώτα στην ιδέα της Μαρία στο γκρουπάκι μας στο FB...χίλια συγνώμη αλλά δεν θα τα καταφέρω και τα δύο...καλή Κυριακή να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!