UR Diamonds! LO for GCCB


Post also in english!

Ο οδηγός σύνθεσης της Μελένιας, για μια απο τις προκλήσεις του Μάη, στο Get Creative μου έδωσε μια καταπληκτική ιδέα για μια πρόσφατη φωτογραφία των παιδιών μου! Έτσι χθες το απόγευμα, κι ενώ είχα άλλα πράγματα που έπρεπε να κάνω, εγώ τα αγνόησα επιδεικτικά και στρώθηκα να δημιουργήσω! 
Melenia's LO sketch for Get Creative, gave my a perfect idea for a recent photo of my children. So, yesterday afternoon, I ignored some other things that I had to do, in order to create, based on this idea.


Αυτός είναι ο οδηγός που με ενέπνευσε.....
 This is the sketch I got inspired of.... 

 κι εδώ η δημιουργία μου....
 and here is my LO creation!

Ήταν μια από τις πιο απολαυστικές μου δημιουργίες! Ξεκίνησα χώρις να έχω κάτι στο μυαλό μου πέρα από τη φωτογραφία που ήθελα να χρησιμοποιήσω και χωρίς να έχω ιδέα για τη χρήση του οδηγού, πέρα από το ότι θα είχε οπωσδήποτε κύκλο! Ψαχουλεύοντας λοιπόν στα χαρτιά μου, ανακάλυψα κάποια προστατευτικά χαρτιά που ήταν στη συσκευασία διαφανειών που αγόρασα τελευταία και που ως κλασική "ρακοσυλλέκτρια" δεν πέταξα.... Η ιδέα που μου ήρθε ήταν να σκίσω από το κέντρο και προς τα έξω -σε κυκλική μορφή- κι ως "τσιγκούνα" επίσης, αυτά ήταν τα ιδανικά χαρτιά για να δοκιμάσω! Έτσι ψέκασα τη μια πλευρά με mist τυρκουάζ, την άλλη με πορτοκαλί, σχεδιάσα ένα κύκλο, σκοράροντάς τον ταυτόχρονα κι άρχισα να σκίσω το χαρτί από το κέντρο μέχρι την περίμετρό του! Τα υπόλοιπα ήρθαν μόνα τους το ένα μετά  το άλλο και το τελικό αποτέλεσμα ήταν πέρα για πέρα ικανοποιητικό! Δε μετάνιωσα ούτε για μια στιγμή που άφησα τη δουλειά μου πίσω... κι ας με κυνηγάει σήμερα! 
This was one of the most joyfull creations. I started with nothing in mind but only the photo I would like to use, and that I had to interprate a circle in my creation! Searching  in my paper stash, I found some papers that they were protective in a package I bought recently... and as usual I didn't through away! The idea that came to me was to tear the paper from the center outward in a circular shape and as I am also a  "skroutz",  these were the perfect cards to try! So I sprinkle one side with turquoise mist, the other  with orange, I draw a circle, scoring it at the same time and I began to tear the paper from the center to the edge! The rest came by themselves, one after another and the final result was absolutely good! I do not regret for a moment that I left my job back ... and let them hunt me today! 

Some close ups 



Αυτά προς το παρόν!!! Δοκιμάστε την πρόκληση! Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα... κι ελπίζω να περάσετε το ίδιο καλά όπως κι εγώ!
Take your chances with this challenge! I hope you 'll have fun like I did! 

Keep yourselves inspired!!!

9 σχόλια:

  1. Απίστευτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι άλλο να πω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτα πρωτότυπη!!!! Και πολύ ωραία φωτογραφία! Τέλεια δουλειά, μπράβο Χρύσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. What a pretty layout! Thank you for joining us at get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Chrysa this is amazing !!! I love this clever idea and the result is stunning. The photo of your children fits beautifully inside the frame. Thanks for sharing with us at Get Creative.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Chryssa what a lovely layout the pastel colours are very summery and i love the curling around the photo fabulous job...thank you so much for your support of Get Creative!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ Χρύσα μου ό τρόπος που δημιουργησεις τον κύκλο! Φοβερή ιδεα ... φοβερή και η φωτο των παιδιών σου, να τα χαίρεσαι κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρύσα πάρα πολύ όμορφη η σύνθεση σου, η ιδέα σου είναι καταπληκτική και τα παιδάκια σου είναι κουκλάκια! Μπράβο σου κι ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μοναδική και πολύ φρέσκια!Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή στο GC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι ωραίο πλαίσιο!!!! ευχαριστουμε για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!