Two LOs based on one idea.


Post follows in english. 

Έχω φτιάξει τόσες συνθέσεις τον τελευταίο καιρό... ομως όπως γίνεται συνήθως κατά τη διάρκεια του Ιούλη κι Αυγούστου... δε μου μένει καθόλου χρόνος για να ανεβάζω τα δημιουργήματά μου. Θα προσπαθήσω λοιπόν να σας δείξω σήμερα δυο από αυτές τις συνθέσεις κι εύχομαι να μη με ενοχλήσει κανείς... μόνο για λίγο... για όσο χρειάζομαι!
I have created so many LOs the last few days.. but as usual during July and August I have no time to upload them! I'll try to upload two of them today, and I wish nobody call me... or need me at my store for a while... only as long as I need to finish this up! 



Έχω δανιστεί το βιβλίο της Vicky Boutin από την Παρασκευή και με έχει εμπνεύσει πάρα πολύ! Η βασική του ιδέα είναι ότι χρησιμοποιούμε ό,τι έχουμε, που στην πραγματικότητα είναι και το δικό μου σύνθημα-έμπνευσης. Μου αρέσει να σκέφτομαι "έξω από το κουτί" κι όποτε δουλεύω με βάση αυτό οι δημιουργίες μου πάντα με ευχαριστούν περισσότερο από άλλες. Αυτές οι δυο είναι βασισμένες στην ιδέα "δεν πετάμε τίποτα"! Η δεύτερη είναι αντιγραφή μιας που έκανε η Vicky εξηγώντας κάποιες τεχνικές και η πρώτη έχει φτιαχτεί με κεντρικό στοιχείο το κομμάτι του χαρτονιού που χρησιμοποιήθηκε για τη δεύτερη σύνθεση. Στην πρώτη μου σύνθεση με το ίδιο σκεπτικό χρησιμοποίησα και δικές μου ιδέες, όπως τα κομματάκια  χαρτιού που έσκισε η κόρη μου από τη χαρτόκουτα που χρησιμποίησε για να συμμετέχει με μια σύνθεση στη δική μου πρόκληση Ιουλίου. Τα κράτησα.... τα ψέκασα... και πήραν τη θέση τους στη σύνθεσή μου! Επίσης το λουλούδι φτιάχτηκε από το χαρτί που χρησιμοποίησα ως προστατευτικό όταν ψέκαζα! Βλέπετε!!! Τίποτα δεν πήγε χαμένο!!
I have Vicky's Boutin book, which has inspired me a lot, and the general idea of it is that we use whatever we have... something that is actually my moto-mojo too. I like being "out of the box" thinking person, and whenever I work something based on that, I always enjoy my creations better than others! These two are based in the idea of  "waste nothing"! The second one is a scraplift of one that Vicky has made, explaining the technics of that, and the first is made by the piece of cardstock I have used to do the one that Vicky is teaching. In that one I also have added some of my ideas... as the scrap-pieces of a box cardstock that my daughter has ripped in order to make a LO for my July challenge! I kept them... I misted them... and they found their place in my LO as well! The flower is made from the paper I have used as protection when I misted those scrap-papers... You see!!! Nothing is wasted....

some close ups!







Keep yourselves inspired!!!

2 σχόλια:

  1. πολυ ωραιες και οι 2 συνθεσεις, αν και η πρωτη μου αρεσει περισσοτερο!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hey Xrysa its been ages since I've had a chance to go blog hopping, so to speak...lol Great layout and love the way you used those hearts such a cute idea. Also is their any chance you could put the translate bar on you blog for easy translate. Take Care Fi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!