October moodboard SnP

Στο βασίλειο της Χρύσας, το εργαστήρι μου δηλαδή, επικρατεί δημιουργικός πανικός! Ανάμεσα σε όλα τα άλλα λοιπόν, ήθελα πάρα πολύ να συμμετέχω στην πρόκληση Οκτωβρίου της αγαπημένης παρέας του SnP. Αφού λοιπόν κάποια στιγμή σήμερα είπα "φτάνει με τα χριστουγεννιάτικα που έχεις βάλει μπρος"... αποφάσισα να χαλαρώσω δημιουργώντας για τη συγκεκριμένη πρόκληση. 

Έβγαλα τα απαραίτητα και ξεκίνησα. Δεν ήταν εύκολο ομολογώ αφού μπορεί να δημιουργώ γενικώς, είναι όμως πάνω από διετία που δεν έχω πάρει μέρος σε πρόκληση... ε κι αυτό από μόνο του ως πρόκληση φάνταζε. Ένα πρώτο σχέδιο για το τι θα κάνω είχα στο μυαλό... αλλά αφού είχα φτάσει σχεδόν στη μέση, κάτι δε με ικανοποιούσε! Αυτό που είχα ως αποτέλεσμα, μου έμοιαζε τόσο ίδιο με πολλά απ' όσα έχω κάνει... ήθελα κάτι WOW... ενώ ταυτόχρονα δυσκολευόμουν να χρησιμοποιήσω όλα τα χρώματα (γιατί όλα τα ήθελα)... χωρίς τελικά να "μπουκώσει" η δημιουργία μου. Περιηγήθηκα στο διαδίκτυο... και τι χαρά... βρήκα πως να βάλω τα χρώματά μου με ένα τρόπο εξαιρετικό.. (για μένα πάντα).... 


Από 'κει και μετά ήταν πέρα για πέρα χαλαρωτικά δημιουργικό όλο το σκηνικό! Βούτηξα δάχτυλα σε χρώμα και το πασάλειψα στον καμβά μου, όπως δεν έχω κάνει πότε! Έπαιξα με stensils, gesso, πάστες και σπατουλίτσες (τις οποίες είχα αγορασμένες από το SnP, από τον περασμένο Μάρτη και βρήκα μόλις πριν ένα μήνα στο συμμάζεμα του εργαστηρίου μου... χα). Δούλεψα χρώματα με πινέλα αλλά Bob Ross (όχι τίποτα σπουδαίο, αλλά όσο να πεις το πινελάκι μου το δούλεψα με τις ιδιαίτερες τεχνικές του). Τέλος, κι αν ήταν ποτέ δυνατό να μην, χρησιμοποίησα αγαπημένα λουλούδια και το εξαιρετικό quote που υπήρχε ως ιδέα στα απαιτούμενα της πρόκλησης! Γι' αυτό το τελευταίο είμαι κάπως περήφανη.... Όχι δεν ανακάλυψα τον τροχό, απλά λόγω του ότι διαθέτω μόνο laser εκτυπωτή και μάλιστα ασπρόμαυρο, δεν είχα τη δυνατότητα να εκτυπώσω σε πιο χοντρό χαρτί πέραν του απλού φωτοτυπίας. Να το κολλήσω σε χαρτόνι ούτε λόγος, ήθελα όμως να έχει κάτι απ' το κόκκινο πάνω του. Κόλλησα λοιπόν πίσω του κόκκινο washi tape κι αφού έκοψα τα κομμάτια, γύρισα από μια γωνία στο κάθε ένα, για να το εμφανίσω στην σύνθεση... Χαζό... αλλά εγώ ενθουσιάστηκα! Η τελευταία πινελιά ήταν ένα πέρασμα με το αγαπημένο soft tuch varnish!

 


Καλή επιτυχία εύχομαι σε όλες τις φίλες που συμμετέχουν στην ίδια πρόκληση!

Να 'στε δημιουργικοί!