Είδα το θάνατο με τα μάτια μου!

Παρασκευή και 13 Μαίου 2011... εγώ που πάντα θεωρούσα αυτές τις μέρες ως τις πιο τυχερές για μένα... θα έχω να θυμάμαι κάτι τόσο τραγικό τελικά.... 
Αν το καλοσκεφτεί βέβαια κανείς τυχεροί ήμασταν... Και για να καταλάβετε.... εγώ κι ο άντρας μου ζήσαμε από ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα...... με τι συνέπειες μη ρωτάτε... σημασία έχει ότι αναπνέουμε... ότι δεν είχαμε μαζί μας τα παιδιά μας.... κι ότι τελικά έχουμε πραγματικούς φίλους κοντά μας!
Οι γονείς και τα αδέρφια μας τρελάθηκαν από την αγωνία τους μέχρι να μας δουν ζωντανούς.... 

Ζητώ την κατανόησή σας για την απουσία μου από τα blogs σας αλλά κι από το δικό μου... καθώς και για την αδυναμία μου να συμμετέχω σε προκλήσεις ως όφειλα. Μου λείπετε όλοι πολύ! 
Σας ευχαριστώ!

27 σχόλια:

  1. Χρύσα μου δόξα το θεό είστε καλά ...τι να πω περαστικά. Να προσέχετε σε σκέφτομαι, εάν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι μην διστάσεις. Καλή ανάρρωση ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω τι πάθατε κι εγώ νόμιζα πως είχες ακόμα πρόβλημα με το μλπογκ σου,περαστικά και αγύριστα,να είστε σιδερένιοι και να το ξεχάσετε γρήγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρύσα ευτυχώς που είσαστε καλά και δεν συναίβει τίποτα σοβαρότερο. Σιδερένιοι και καλή ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βρε Χρυσα μου και σε σκεφτομουν οτι εχεις χαθει!!

    Ευτυχως εισαστε καλα..Δοξα το Θεο.

    Περαστικα σας. φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοριτσάκι μου γλυκό, τι να πω... ευτυχώς είστε καλά και οι δύο... δόξα το Θεό σίγουρα...
    εύχομαι να είναι όλα περαστικά και να τα πούμε σύντομα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σιδερένιοι και νάσαστε πάντα καλά κοριτσάκι !!!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά να ναι και σιδερένιοι!!Σημασία έχει που είστε καλά!Ευχομαι συντομα να αναρρώσετε και να έιναι όλα όπως πριν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και σκεφτομουν πως χαθηκες τελευταια!!!αλλα πιστευα οτι επεσε δουλεια στο μαγαζι γιαυτο!!!!!ευτυχως εισαστε καλα!!περαστικα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. perastika sas....siderenioi....kai na eiste panta kala!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Χρύσα και δόξα το Θεό που είστε καλά!!! και κάθε φορά που έμπαινα στο μπλογκ μου περίμενα να δω κάποια αναρτησή σου και έλεγα που χάθηκε αυτό το κορίτσι?είχα αρχίσει να ανυσηχώ!αρκει που είστε εσεις καλά τα άλλα δεν έχουν σημασία!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρύσα μου με τρομάζεις! Ευτυχως που είστε καλά! Θα ήταν σοκ για τα παιδια! Ευτυχως που δεν ηταν μαζί! Περαστικά σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρυσα μου, περαστικα σας και σιδερενιοι να εισαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευτυχως ειστε καλα και οι δυο σας, φανταζομαι το σοκ που περασατε!
    Χρυσα περαστικα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xρύσα σιδερένιοι!Τι να πω;Να μην ξαναπεράσετε ποτέ κάτι τέτοιο!!Σου στελνω μια μια μεγάλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρύσα μου περαστικά σας,σιδερένιοι να είστε γεροί και άλλο κακό να μην σας βρεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δόξα τω Θεώ είστε καλά Χρύσα! Φαντάζομαι το σοκ, την αγωνία όλων και τις ζημιές. Εύχομαι να είστε γεροί και με τον καιρό να τα ξεπεράσετε όλα. Η σκέψη μας είναι κοντά σας! Κοίτα τον εαυτό σου και την οικογένεια σου και μην νοιάζεσαι για τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρύσα μου δόξα το Θεό που είστε καλά κ εσείς κ τα παιδιά που δεν ήταν μαζί σας! Εύχομαι να το ξεπεράσετε γρήγορα! Πολλά φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν και είναι μεσημερί, σου τηλεφωνώ τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευτυχώς που είστε καλά, και που δεν είχατε μαζι σας τα παιδιαΔοξα το Θεο..απο οτι διαβασα ηταν σοβαρό ατυχημα..Σας ευχομαι περαστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλος καλό όλα καλά! Καλή ανάρρωση να έχετε! Πάρε το χρόνο σου και ξεκουράσου! Φαντάζομαι πως εκτός των άλλων το σοκ θα ήταν φοβερό! Σιδερένιοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Περαστικά Χρύσα μου,δόξα το θεό είστε καλά ,καλή ανάρρωση εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ένας κακός εφιάλτης ήταν που πέρασε, έχω ζήσει δυστυχώς κάτι ανάλογο. Να είστε γεροί και να χαίρεστε τα παιδιά και τη ζωή σας. Περαστικά και σιδερένιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Mε πολλή μεγάλη καθυστερηση διάβασα τα νέα σου και συγκλονίστηκα!!! Ελπίζω να μείνει απλά μια ανάμνηση και τίποτα άλλο!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τωρα το ειδα!!!Ελπίζω να ειστε καλύτερα Χρυσα!Μακαρι να μην ξαναπερασετε αυτο το σοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!