Κι όλα πάνε καλά!

....είναι καιρός να δώσω το παρόν... μετά από τόσες μέρες απουσίας από τη blogoχώρα! Όλα πηγαίνουν πλέον μια χαρά... έχουμε επανέλθει πλήρως στους κανονικούς μας ρυθμούς! Όλο αυτό τον καιρό λοιπόν έχω δημιουργήσει αρκετά πράγματα, τα οποία θα εμφανίσω σιγά σιγά σε μελλοντικές αναρτήσεις μου, απλά περιμένω τον καινούριο υπολογιστή μου! Αυτός που έχω μέχρι στιγμής είναι ήδη καθαρός από ιούς αλλά δεν έχω μπει στον κόπο να εγκαταστήσω όλα μου τα προγράμματα (θα το κάνω μια και καλή στον καινούριο). Αυτό σημαίνει ότι σε λίγο καιρό θα μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες και βιντεάκια! 
Είμαι σε φάση δημιουργικής ευφορίας κι απλά ήθελα να σας πω τα καλά νέα! Τα λέμε σύντομα!

Keep yourselves inspired!!


5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Χρύσα! Χαιρόμαστε που είσαι καλά τώρα και μάλιστα έχεις καταπιαστεί με δημιουργίες! Καλώς μας ήρθες πίσω, να προσέχεις τον εαυτό σου και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλά νέα Χρύσα! Χαιρόμαστε πολύ που είσαι καλά και που σε έχουμε πίσω στην παρέα μας! Περιμένουμε να δούμε τις καινούργιες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα Χρύσα και καλώς μας ήρθες!!!Χαιρόμαστε που είσαι καλά!!!Περιμένουμε να δούμε τις δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου, Χρύσα! Πολύ χαίρουμε ότι όλα καλά! Ξέρω, ότι είμαι κακό κορίτσι, που δεν τηλεφώνησα και δεν έχω περάσει να σε δω, αλλά ζητώ συγγνώμη , δουλειά-οικογένεια και άλλα πολλά…….. Σε φιλώ!!!! Ελπίζω να τα πούμε σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!