Χαρτοπολτός... Papier mache!


Ίσως γνωρίζετε ότι όλες τις Δευτέρες του Οκτώβρη, παρακολουθήσαμε με την Παρασκευή και την Τέτα ένα κύκλο μαθημάτων με χαρτοπολτό κι έχουμε όλες φτιάξει από μια απίθανη κατάσκευή! Δεν κατάφεραν όμως όλοι να ολοκληρώσουν τα έργα τους κι έτσι την τελευταία Δευτέρα μας ζητήθηκε να ξαναπάμε ακόμα μια φορά για να τα τελειοποιήσουμε, δουλεύοντας όλοι μαζί το τελευταίο στάδιο της δημιουργίας τους! (θα κάνω άλλη ανάρτηση όταν θα είναι έτοιμη η δική μου κατασκευή)!



Παρ' όλα αυτά όμως εγώ και η Παρασκευή τολμήσαμε να κάνουμε κάτι στο μαγαζί αυτή τη φορά.... Μπήκε λοιπόν χθες μια κυρία που ήθελε ένα μεγάλο κουτί για το γιό της που είναι ΠΑΟ κι εγώ είχα μόνο μερικά της ΑΕΚ... Στο ξαφνικό και το ξεκούδουνο (που λέω εγώ) μας ρώτησε αν θα μπορούσαμε να το ντύσουμε κάπως για να περάσει να το πάρει αργότερα, μιας κι είχε να κάνει ένα σωρό δουλειές στην πόλη και θα καθυστερούσε έτσι κι αλλιώς να φύγει για το σπίτι της! Τα πονηρά μας βλέμματα με την Παρασκευή συναντήθηκαν... και της είπαμε να περάσει γύρω στις 4 που κλείνω να το πάρει! Και να 'μαστε λοιπόν σε γενική επιστράτευση.... να βάζουμε τα απαραίτητα υλικά στο αυτοσχέδιο μπωλ... για να αλλάξουμε... τα φώτα στο κουτί!!! Σημείωση: οι αθλητικές εφημερίδες δεν είχαν έρθει ακόμα στο πρακτορείο τύπου... και το δαιμόνιο μυαλό της Παρασκευής... την έστειλε να μπει σ'ένα πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ και να πάρει κάποιες παλιές που θα πήγαιναν στον κάδο!!!!  

Για ρίξτε μια ματιά... το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από ικανοποιητικό και για την πελάτισσα που μας έδωσε συγχαριτήρια για την εντυπωσιακή αλλαγή! 


Και να σκεφτήτε πως όλες τις προηγούμενες φορές (στα μαθήματα) φορούσα πάντα γάντια για να βουτήξω τα χέρια μου στην κόλλα... χθες όμως... που να σκεφτώ τα γάντια.... ήμουν τόσο χαρούμενη που τολμούσαμε κάτι τέτοιο που τα ξέχασα εντελώς!!!


Keep yourselves inspired!!!

7 σχόλια:

  1. πονηρά δημιουργικά μυαλά εν δράση!!!! τίποτα λιγότερο δεν θα περίμενα!!!
    είστε ένα φοβερό δίδυμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα κοριτσι..πρωτον να πω κατι,εισαιπανεμορφη και βγαζει την ιδια ομορφια με αυτα που γραφεται..τωρα εξυπνη δουλεια με λιγο φασαρια αλλα ποιος την κοιτα..νασε καλα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βίντεο έπρεπε να γυρίζετε, όχι μόνο φωτογραφίες!!Κάτι τέτοια πρέπει να αποθανατίζονται με όλους τους τρόπους. Φιλιά κοριτσάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είστε τρελές! Μπράβο σας κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα!!!μια χαρα τα καταφερατε κοριτσια!!!!!το θεμα με την κολλα το εχω κανει απειρες φορες...δεν βαζω γαντια και μετα μαδανε τα νυχια μου!!αλλα η δημιουργια να γινεται!μπραβο κοριτσια!!
    α!!δεν ειπα κατι για το papier....ειναι παραπανω απο ενδιαφερον!!!!να δουμε το τελικο αποτελεσμα..εχω αγωνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περιμένουμε το αποτέλεσμα!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!