Scrapbook photo album... / Χειροποίητο φωτογραφικό άλμπουμ


Ήρθε η ώρα να σας δείξω και κάτι από τις scrapbook δημιουργίες μου! Μπορεί να μην έκανα αρκετές μεμονομένες συνθέσεις, έφτιαξα όμως ένα ολόκληρο φωτογραφικό άλμπουμ για τη μεγάλη κόρη της φιλενάδας Εμμανουέλας, που ολοκήρωσε την πρώτη τάξη των μαθημάτων κολύμβησης! 

It's time to show you something of my scrapbook creations! I might not made enough single LOs, but I made a whole photo album for a friend's daughter, who is finished with her first class swim lessons! 



Η δουλειά αυτή με παίδεψε αρκετά θα έλεγα... διότι έγινε σταδιακά. και... δεν με κατείχε πάντα δημιουργικός οίστρος.... Έτσι έμεινε στα χέρια μου για σχεδόν ένα ολόκληρο χρόνο!

This project took me a lot of time... because I didn't  always possessed with a creative verve... That was the reason I struggled with it for almost a year!


Το αποτέλεσμα όμως ήταν θα έλεγα ικανοποιητικό, αν κρίνω κι από τα σχόλια της μαμάς Εμμανουέλας, αλλά κι από το γεγονός ότι θα φτιάξω ένα ακόμα για τη μικρότερη της κόρη, μόλις κι εκείνη ολοκληρώσει το τμήμα!

The final result though was rather satisfactory, judging by the comments of the mother,  but also by the fact that I will make one more for her youngest daughter once she completes her swim lessons as well!




Κάποια απ' αυτές την έχετε ξαναδεί νομίζω, καθώς την ανέβασα συμμετέχοντας σε μια πρόκληση κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του άλμπουμ.

One of them you have seen it before, as I post it for a challenge I took part in, while I was creating the album!






Για τη συγκεκριμένη ανάρτηση τα πρόσωπα  στις φωτογραφίες είναι φλουταρισμένα διότι δεν πρόκειται για τα δικά μου παιδιά, ελπίζω να με συγχωρήσετε γι' αυτό!!!

For this post  faces on the photos are corrupted, cause there aren't my kids in them... I hope you forgive me for this!





Καλή βδομάδα λοιπόν σας εύχομαι, γεμάτη ψυχική ηρεμία (με τόσα που συμβαίνουν γύρω μας) και πολλή πολλή έμπνευση και δημιουργικότητα!

I wish you a peacefull week (with all these that happens arround us), full of a lot inspiration and creativity!

Keep yourselves inspired!!!

12 σχόλια:

  1. Πολλή δουλειά, Χρύσα!! Γεια στα χέρια σου!! Καταλαβαίνω αυτό που λες, ο δημιουργικός οίστρος είναι αυτό ακριβώς... οίστρος - έρχεται και φεύγει! όμως τα κατάφερες πολύ καλά!! Μπραβο! Με το καλό και το δεύτερο άλμπουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι δύσκολο να μην σου έρχεται τίποτα και να πρέπει να παραδώσεις κάτι. Αλλά εσύ τα κατάφερες μια χαρά!Πολύ καλό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έκανες καταπληκτική δουλειά!!!έγινε υπέροχο!!!!μπράβο σου!!!!καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσα..πολυ ομορφα..ωραια χαρτια..αν δεις το μυνημα..εγκαιρα ελα απο το λημερι μου που σου εχω κατι να δεις ..δες το καλα ομως πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλεναδαααααααα!ουουουουου!
    Το καλο πραγμα αργει να γινει!χα χα!
    Ειναι κι αυτο οπως ο,τι κι αν καταπιαστεις, υπεροχο!!!Μακιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ομορφη μου τι κανεις..περνα λιγο απο το λημερι μου..το δικο μου email..marialeuk@Yahoo.gr..φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα..ομορφη..περνα λιγο απο το λημερι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ομορφη..καλημερα..δεν σας εβαλα στην κληρωση γιατι φοβηθηκα μην δεν ειστε και σεις μεσα..αλλα γιατι ειστε δικες μου Σκιες..ετσι σας λεω..σου στελνω το email μου που ειναι..marialeuk@yahoo.gr..θελω την διευθηνση σου και μια φωτο για να σου κανω ενα ονειρεμενο lo..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα Χρύσα!Πολύ όμορφες δημιουργίες!!!Και εγώ μεγάλωσα στο Αιγάλεω και εδώ και 2 χρόνια ζω στη Κρήτη!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Χρύσα!!Στο Αιγάλεω έμενα στη Δημοκρατίας πάνω από το γήπεδο τώρα μένω Ηράκλειο.Εσύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγώ στο 5ο πήγαινα απίστευτο!!Είμαι το 1979 μάλλον εσύ είσαι πιο μικρούλα.Η Λήμνου είναι κοντά στη τουλίπα ?Εγώ εκεί κοντά έμενα.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!