Canva's LO as a gift!


Post also in english!

Είναι τα γενέθλια του γιού μου σήμερα!!! Προσπαθώ να εκφράσω τα συναισθήματά μου, αλλά στην πραγματικότητα δεν μπορώ να πιστέψω πως είμαι μια μαμά! Έβλεπα μια σύνθεση της Μελένιας τις προάλλες, και τώρα περισσότερο από ποτέ καταλαβαίνω τι προσπαθούσε να εκφράσει μέσα από αυτή. Θέλω κι εγώ πάρα πολύ να πω στο γιο μου "Εσύ με έκανες μητέρα", και παρόλο που η κόρη μου έχει γεννηθεί πριν απ' αυτόν φαντάζομαι θα έχω τα ίδια συναισθήματα και στα δικά της γενέθλια.... γιατί και τα δυο με έκαναν μανούλα κι τίποτα δεν αλλάζει τη σημασία της μητρότητας!
It's my son's birthday today!!! I am trying to express my feelings at that point, it's like I can't beleive I am a mother! I saw a Melenia's LO the other day, and now I can understand all the feelings she was trying to express throught out this. I aslo want to tell my son "You made me a mother", although my daughter was born before him, but I suppose I'll have these exact feelings on her birthday too.. Both of them made me a mother and nothing  changes the meaning of  ''motherhood" after all!  
 
Δεν έφτιαξα σύνθεση για το γεγονός (τα γενέθλια του γιου μου), αλλά την ημέρα της μητέρας έφτιαξα μια σύνθεση σε καμβά για την Κατερίνα (την κορούλα της Τέτας), ώστε με αυτό να διακοσμήσει το νέο της δωμάτιο! Θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει και να δίνει μια μικρή ιδέα για το τι η μητρότητα είναι ή το τι έχει να προσφέρει!
I haven't done a LO for that reason (my son's birthday), but on mother's day I made a canva's LO as a gift for Katerina  (Teta's little girl), to decorate her new room with it! It would represent a small idea of what motherhood is or what it has to offer! 





Πώς σας φαίνεται?
What do you think? 

Keep yourselves inspired!

6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλα, να τον χαιρεσαι!!!
    πολυ όμορφο δωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη φωτογραφία, και ένα καταπληκτικό δώρο! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τον χαίρεσαι το γιόκα σου σαν τα ψηλά βουνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλα να χαίρεσαι το γιο σου κ την οικογένεια σου!!!
    Πολυ όμορφη συνθεση!!! Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τον χαιρεσαι φιλεναδα μο!να ειναι παντα ευτυχισμενος!Χιλιοχρονος!
    Το δωρο σου πολυ συγκινητικο!σε ευχαριστω που με σκεφτηκες!Θα στολισει το δωματιο της Κατερινας μου!Η συνθεση ειναι πανεμορφη καθως και ο συνδυασμος χρωματων!!!!μακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!