Scrapbook LO "nature sunshine"


Post also in english

Όπως σας έχω ήδη δείξει, πριν από μερικές μέρες έφτιαξα μια σύνθεση σε καμβά για το νέο δωμάτιο της κόρης της Τέτας! Κι ως φυσική "μαμά" έφτιαξα κι ένα για το δωμάτιο της βαφτιστήρας μου. Η αλήθεια είναι πως ούτε η Τέτα, ούτε η Παρασκευή τα έχουν πάρει ακόμα, διότι δεν τα είχα ταυτόχρονα έτοιμα... κι είναι σημαντικό για μένα να παίζω και να συμπεριφέρομαι στις φιλίες μου "επί ίσοις όροις", (είναι όπως κάνω και με τα παιδιά μου). Αυτό σημαίνει πως και οι δυο φιλενάδες μου θα πάρουν τα δωράκια τους στην επόμενή μας συνάντηση. Παρ' όλα αυτά νομίζω πως μπορώ να σας δείξω κι αυτό που έφτιαξα για την Αδαμαντία μιας κι έχετε ήδη δει αυτό που έφτιαξα για το δωμάτιο της Κατερίνας! 

As I have already shown to you I have made a canvas LO for the new room of Teta's daughter a few days ago! And as a natural "mom" I also made one for my God-daughter's room. The truth is that neither Teta nor Paraskevi have taken them yet, cause I didn't have them both ready at the same time... and it's important for me to treat my friendships in equal terms, (it's like I do with my kids... ). That means that both of them will have them in our next meetting. Anyway, I think I can let you see the one for Adamantia's room since you have already seen Katerina's.


Το ξεκίνησα με σκοπό να παίξω με  τα ακρυλικά μου χρώματα, ήθελα πάρα πολύ να το παρακάνω, "να του αλλάξω τα φώτα"  που λένε. Το αποτέλεσμα δε με ικανοποιούσε ιδιαίτερα, γι' αυτό και είχε παραμείνει στην άκρη... Είχα βάλει χαρτιά κορδέλες και φωτογραφίες και το κοίταγα... αλλά από ικανοποίηση "τζίφος"... μέχρι που αναρωτήθηκα για τον τίτλο. Ψάχνοντας λοιπόν για τις γραμματοσειρές που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω... βρήκα μια συλλογή από αυτοκόλλητα που μας είχε δώσει η Vicky Boutin στο μάθημά της, στη Γαλλία το 2010 και το μάτι μου έπεσε σε δυο λέξεις που διαβαζοντάς τις μαζί.... είχα έναν υπέροχο τίτλο!!! Μετά απ' αυτό επίσης παρατήρησα ότι η σύνθεσή μου είχε και τη λέξη "ήλιος", οπότε θα μπορούσε να πάρει μέρος στην πρόκληση του Get Creative. Έτσι έκοψα το περίγραμμα του ήλιου, που υπήρχε στη συλλογή αλλά είχα βάλει κάπου αλλού, έκοψα ένα στρογγυλό κίτρινο χαρτί για το κέντρο του, ζωγράφισα και τα χαρακτηριστικά του.... και ο ήλιος μου πήρε τη θέση του στην κορυφή!

I was willing to play with my acrylic colours, and change the hell out of it. I didn't like the result, as I was wondering what is that is missing. Somehow, I was trying to find a title and as I was searching for some of my sticker fonts I run into a sticker collection that Vicky Boutin has given to us in France. I found two words in there that they would have given me the perfect title if they were read together. After that I also realised that my LO had the "sun" word and I could use it for Get Creative's June 1st challenge... so, I cut the border of a sun I had used elsewhere before, I cut a round yellow paper for the inside, I drew eyes-nose-lips, and my sun got its place on the top of my creation!



Μερικές κοντινές λήψεις.... some close ups!

Keep yourselves inspired!!!

10 σχόλια:

  1. Αααα μου αρεσει πολύ!!!! Ποτε κανονιζουμε συναντηση?? θελω να το δω απο κοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ηλιολουστη και χαρουμενη συνθεση!Μου αρεσει που επαιξες με τα χρωματα.Ποτε ειναι η επομενη σκραποσυναντηση μας ειπαμεεεεε;αντε γιατι ενα σημειο στον τοιχο της Νινας ειναι αδειο και πρεπει επειγοντως να γεμισει!!!μακιαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααα!!αυτο θα πει φιλια!!πολυ όμορφη σελίδα.ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη και καλλιτεχνική σύνθεση!!! Μου αρέσει που χρησιμοποίησες καμβά! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πρωτότυπο το να χρησιμοποιήσεις καμβα.Η σύνθεση σου μου αρέσει πολύ και σου εύχομαι καλή επιτυχία.Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή στο GC.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα χρώματα του καμβά και τα στοιχεία που έβαλες ... τι ωραίο δωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρύσα πολύ έξυπνη η ιδέα σου να φτιάξεις την σύνθεση σου σε καμβά! Τα παιδιά θα χαρούν πάρα πολύ!!! Πολύ όμορφα χρώματα, μου αρέσουν τα κοντινά που έκανες για να δούμε λεπτομέρειες! Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφη δουλειά, Χρύσα, τι αλλο να πούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lovely layout!...great take on the challenge
    Thanks you so much for playing along with us at Get Creative
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!