Γιορτάζω και σας κερνώ!


Δεν ήμουν ποτέ κορίτσι του ημερολογίου, (πάντα θεωρούσα πως είναι βαρετό να γράφω τι κάνω και τι όχι σε καθημερινή βάση), με το blog μου εδώ όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ! Μ'αρέσει να γράφω εδώ... είναι και η δημιουργίες μου που θέλω να σας δείχνω... έτσι  όταν μπορώ και υπάρχει λόγος δε με χαλάει αν αυτό γίνεται και κάθε μέρα...δεν είναι τρελλό? Ακόμα περισσότερο μ' αρέσει να διαβάζω και τη δική σας άποψη μέσα από τα σχόλια που μου αφήνετε! Κι όλο αυτό είναι για μένα μέρος της ζωής μου τελικά.... κι είναι τόσο όμορφο! 

Σήμερα λοιπόν ξεκλιδώνοντας το αγαπημένο μου blogόσπιτο.... ανακάλυψα πως οι αναγνώστες μου έφτασαν τους 200! Αυτός όπως καταλαβαίνετε είναι ένας πάρα πολύ καλός λόγος για να το γιορτάσω.. δε νομίζετε?  Κι όπως σε κάθε εορταζόμενο σπίτι τα δώρα και τα κεράσματα δίνουν και πέρνουν...έτσι και στο δικό μου δε θα μπορούσε να μη συμβαίνει το ίδιο! 



Δωράκι από μέρους σας θα είναι η εγγραφή σας στους αναγνώστες του blog μου (για όσους δεν είστε ήδη)... και ένα σχόλιό σας στην συγκεκριμένη ανάρτηση (μέχρι και το Σάββατο 08/09/2012), κι αντίστοιχα το δικό μου κέρασμα στην επίσκεψή σας στο σπίτι μου, θα είναι 10 πακέτα με διάφορα καλούδια για τις μελλοντικές σας δημιουργίες, για τους 10 πρώτους που θα ανταποκριθούν κι άλλα 10 τα οποία  θα κληρωθούν την Κυριακή και θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα στους νικητές! (Σημείωση: οι 10 πρώτοι δε θα συμμετέχουν στην κλήρωση για τα επόμενα 10 πακέτα)!



Τι περιμένετε λοιπόν?!!! Πάω κι εγώ να ετοιμάσω τα πακέτα των νικητών.... 


33 σχόλια:

  1. Γεια σου Χρύσα και καλώς σε βρήκα! Να σου ευχηθώ με τη σειρά μου τα καλύτερα στο blogoσπιτάκι σου και να 1000σεις τους αναγνώστες σου! Χαίρομαι πολύ που είμαι εγώ η 200η αναγνώστριά σου χεχεχε Χάρηκα που σε βρήκα και ελπίζω τώρα να τα λέμε συχνά! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Χρύσα!! Πάντα τέτοια...και ελπίζω συντομα οι 200 να γίνουν 2000!! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!! Καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο χρυσα!!! να τους 1000σεις τους αναγνωστες !!!! μου αρεσουν παρα πολυ οι σελιδες σου και με εμπνεουν σχεδον παντα!!! συνεχισε να κανεις αυτο που αγαπας τοσο πολυ!!!καλη συνεχεια !!!! φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τους χιλιάσεις, Χρύσα μου!! Το μπλογκ σου είναι ένα μέρος που επισκέπτομαι, επειδή είναι πάντα πηγή έμπνευσης!!! Χρόνια πολλά λοιπόν στο μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι τους αναγνώστες σου και αυτοί να σε χαίρονται το ίδιο. Να τους χιλιάσεις σου εύχομαι! Καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες και στις φοβερές προκλήσεις. Τις χαζεύω αλλά δεν έχω τολμήσει ακόμη να συμμετάσχω. Το έχω στο μυαλό μου όμως για το προσεχές μέλλον. Ευχαριστούμε για τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια!!!!! Ευχαριστούμε για τα δωράκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεσαι τους αναγνώστες σου Χρύσα, να τους χιλιάσεις! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρύσα μου να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να 'ναι το μπλογκοσπιτάκι σου πάντα πηγή έμπνευσης για όλους μας. Πολλά φιλιά και ευχαριστούμε για τα κεράσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Se ευχαριστουμε πολύ για το δωρο σου
    !!!ελπίζω να φτασω και εγω τους 200σιους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να τα χιλιασει το μπλογκακι σου Χρυσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου Χρύσα!!!Και στους 1000 να φτάσουν με το καλό οι αναγνώστες!!Ευχαριστούμε για τα δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eυχομαι να φτάσεις τους 1000 αναγνώστες γιατί πραγματικά οι δημιουργίες σου είναι πολύυυ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου Χρύσα! Καλή συνέχεια με όμορφες δημιουργίες και προκλήσεις στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να αποκτήσεις πολλούς πολλούς αναγνώστες και να είσαι πάντα καλά!Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χα με αρέσουν οι γιορτές!!!Να μας χιλιάσεις και να συνεχίσεις τα party!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τους χιλιάσεις του αναγνώστες σου και να είσα παντα τόσο δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να'σαι πάντα καλά να δημιουργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να μας χιλιασεις!!!
    το μπλογκοσπιτακι σου ειναι ενα απο τα αρκετα που μου δινει εμπνευση και σ ευχαριστω πολυ γι αυτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύχομαι στην ζωή σου να έχεις πάντα τόσο πολύ κόσμο γύρω σου για να την ομορφύνει και να της δίνει νόημα!!!
    Sioki Dota

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!!ευχαριστούμε για τα δωράκια!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρυσα ευχομαι να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου γιατι το αξιζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου! Καλές δημιου΄ργίες και προκλησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλές δημιουργίες, Χρύσα! Να τα χιλιάσεις τα μέλη σου! Σ' ευχαριστούμε για τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρύσα!Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και σ'εσένα! Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σου εύχομαι πάντα να έχεις τόσες ομορφες δημιουργίες!!!
    Μ'αρέσει πολύ το blogoσπιτάκι σου!!!
    Χρόνια πολλά και εύχομαι σύντομα να χιλιάσουν οι επισκέπτες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο γλυκά σας σχόλια!!! Η αποστολή των πρώτων 10 πακέτων θα γίνει αύριο Πέμπτη (για όσες μου έχετε ήδη δώσει διευθύνσεις) και τα υπόλοιπα από βδομάδα φιλενάδες!!! Να γίνει και η κλήρωση!
    Σας φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να τους χιλιάσεις Χρύσα!Να είσαι πάντα γερή να μας εμπνέεις!Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εύχομαι πολλες στιγμές δημιουργίας και χαράς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχο το blog σου!!!!
    Αν θέλεις έλα να δεις και το δικό μου!
    Φιλικά,
    Νένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχομαι παντα να εχεις ορεξη για πολλες δημιουργιες, ετσι για να μας εμπνευσεις και εμας!! Και πολλους αναγνωστες φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!