Candy winners! Νικητές κερασμάτων!


Λοιπόν φιλενάδες, ήταν από τις πιο όμορφες γιορτές που έχω κάνει! Τα σχόλια (ευχές)  σας ιδιαίτερα,  και το καθένα ξεχωριστά είναι ή δύναμη για να συνεχίσω όλα αυτά που κάνω κι όλα αυτά που σκέφτομαι να κάνω! Και πραγματικά θέλω να κάνω πολλά!  Σας ευχαριστώ λοιπόν μέσα από την καρδιά μου κι εύχομαι με τη σειρά μου σε όλες σας, τα καλύτερα! 

Ας προχωρήσουμε όμως με την απονομή των δώρων! 

'Ετσι έχουμε τις 10 πρώτες που άφησαν σχόλια, οι οποίες κερδίζουν αυτομάτως και είναι:

basiliki
Rania K
joycraft
Melenia
Lefki
Maria (maria's dream world)
Sandy
Christina V
sophie
Κατερίνα Χερσονιωτάκη

Από την παραπάνω λίστα όσες δεν είστε με κόκκινο χρώμα ενημερώστε με, με τη διεύθυνσή σας στο xrysak74@gmail.com έως την Τετάρτη 12/09/2012 ώστε να ολοκληρώσω τις αποστολές των δώρων σας! 


Και 10 ακόμη τυχερές κλήρωσης από 21 συμμετοχές που είναι: 

erinaki
Ελένη
Myrto
Candy
Δέσποινα
Μαθε
Sioki Dota
Irene
Γεωργία Γεωργίου
Efimikel

Από αυτή τη λίστα ενώ μάλλον έχω τις διευθύνσεις τουλάχιστον 2 κοριτσιών θα ήθελα να σταλούν από αρχής όλες ως Τετάρτη 12/09/2012 στο xrysak74@gmail.com με την ένδειξη " νικήτρια Candy 200"  Η αποστολή των δώρων σας θα γίνει την Παρασκευή και για όσες αποστείλουν διεύθυνση εγκαίρως! 

Ας περάσουμε τώρα και σε μερικά από τα νέα μου! Ο μήνας γενικά δεν ξεκίνησε και πάρα πολύ καλά. Κάποιο χέρι βούτηξε μέσα από το σπίτι μου το τσαντάκι του άντρα μου από τον πάγκο της κουζίνας.... ναι ναι... η πόρτα της κουζίνας ανοιχτή να δροσερεύει το σπίτι, ο άντρας μου να κοιμάται από τη βραδινή του βάρδια στην κρεβατοκάμαρα και τα παιδιά μου στον πάνω όροφο παίζοντας υπολογιστή! Δεν πιστεύετε στα μάτια σας?... κι όμως έγινε κι αυτό... και δεν ήταν η αξία του, γιατί είχε δεν είχε συνολικά 80 € μέσα και την ταυτότητά του, αλλά η κίνηση και η γλωσσοφαγιά που λέω εγώ. Και ήταν και 1η του μήνα... Το κακό συνεχίζεται βέβαια και δεν μπορώ να αφήσω σχόλια στα blogs  των κοριτσιών που συμμετέχουν στην πρόκληση Scrap And Grab. Έτσι από δω θελω να ευχαριστήσω τις  Μαρκέλλα-Δαμόκλεια και Μαρία που είναι οι δυο πιο πρόσφατες συμμετοχές και που δεν μπορώ να τους αφήσω σχόλιο!

Αυτά γλυκές μου φιλενάδες.... συμβαίνουν στον κόσμο μου, αλλά δε μασάω όπως δε μάσησα ποτέ μου... κι όποιος θέλει το κακό μου "δαυλό στον κ____  του", που λέει κι η γιαγιά μου! 

Σας φιλώ... σας αγαπώ... σας ευχαριστώ!
Keep yourselves inspired!

9 σχόλια:

  1. ευχαριστουμε πολυ χρυσα!!! αυτα να μην συνεβαιναν θα ηταν ο κοσμος μας καλυτερος . να προσεχετε λοιπον μιας και δεν τριτωσε ακομα το κακο! φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ πολύ!!Πρέπει να είμαστε όλοι πιο προσεχτικοί γιατί τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμη!!!Ελπίζω να μην σας συμβεί κάτι άλλο και να περνάτε πολύ όμορφα!!Φιλιά πολλά και στα γλυκά σου ζουζούνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wow!!!!!χαιρομαι για το δωρακι!!!
    Χρυσα μενεις σε πολυ βολικο μερος για ...εισβολη!!!κλεινουμε πορτες και βαζουμε και συρτες!
    πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ πόσο χαίρομαι για το δωράκι!! Εύχομαι άλλο κακό να μη σας βρει ποτέ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω Χρύσα τι να πω.Άλλο κακό να μην σας βρει!Μπράβο στα κορίτσια!Πάντα τυχερές να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πω πωω τι να πω?πως μπορουν και το κανουν αυτο?ξερω ζω σε αλλο ονειρικο-ροζ κοσμο αλλα δε μπορω να φανταστω οτι υπαρχουν ανθρωποι που μπαινουν στα σπιτια του κοσμου,τι να πω?ευχομαι να ειναι το τελευταιο!!!

    εντωμεταξυ ειναι η πρωτη φορα που κερδιζω και χαιρομαι παρα παρα παρα πολυυυυυυ,σ ευχαριστωωωωωωωω!!!!θα σου στειλω το mail μου!!
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια!
    Ελπίζω κι εύχομαι να μην υποστείτε ξανά τέτοιο γεγονός, τέλος στην κακή ενέργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρύσα μου σ' ευχαριστούμε πολύ! Πολύ στενοχωρήθηκα γι' αυτό που συνέβη... Τι να πω βρε παιδί μου; Ποτέ να μην σας ξανατύχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!