October's SAG sketch challenge!


We are mooving out....  Μετακομίζουμε (αλλά δε χωρίζουμε)...

Καλό μήνα φιλενάδες!!! Έφτασε η ώρα για την επόμενή μας πρόκληση, και σ' αυτό το σημείο έχω να σας ανακοινώσω κάτι νέο που ετοίμασα! Από σήμερα και στο εξής οι προκλήσεις θα ανεβαίνουν σ'ένα καινούριο blog που έφτιαξα για το σκοπό αυτό.. θέλοντας να ξεχωρίσω και να οργανώσω λίγο καλύτερα το κομμάτι αυτό κι όχι να το ανακατεύω με τα όσα άλλα κάνω και θέλω να σας δείχνω από το "προσωπικό" μου  blogοσπιτο...
Έτσι για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες συμμετοχής αρκεί να μεταφερθείτε στο Scrap And Grab και να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις προκλήσεις μας και τον τρόπο που θα τις ανεβάσετε εκεί. Από εδώ εγώ θα σας δείξω τη δική μου δημιουργία για το συγκεκριμένο σκίτσο-οδηγό, μαζί με μερικές πιο κοντινές λήψεις. 

Το sketch

     η δική μου δημουργία... 

 Είναι η Lillemor.... μια φιλενάδα από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από τη Σουηδία.... Έκανε διακοπές στην πόλη μας όπως έχω ξαναπεί σε παλαιότερη ανάρτηση και γνωριστήκαμε στο μαγαζί μου όταν το ανακάλυψε τυχαία! Είναι σχεδιάστρια των Magnolia stamps και γράφει και στο αντίστοιχο περιοδικό! Έφτιαξα λοιπόν αυτή τη σύνθεση (φανταστείτε δλδ από πότε είναι έτοιμη..) βασισμένη σ'αυτό τον οδηγό! 

και μερικές κοντινές λήψεις....




 Να περνάτε καλά και να διασκεδάζετε δημιουργώντας!!!! 

Keep yourselves inspired!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!