October's SAG invitation challenge


Μια πρόκληση που παίζει στο Scrap And Grab είναι αυτή της Παρασκευής που προσκαλεί-προκαλεί κάποιες από μας (όπως και τον εαυτό της), να δημιουργήσουμε βασιζόμενες σε μια συγκεκριμένη και κοινή φωτογραφία. Η φωτογραφία με την οποία πρέπει εγώ, αλλά κι αυτή να δημιουργήσουμε, είναι μια που τραβήχτηκε στο Παρίσι, και συγκεκριμένα στο σταθμό "Concorde". Πού ακριβώς είναι αυτό... κατάλαβα μόνο ένα χρόνο μετά όταν με τον άντρα μου, πήγαμε μαζί... κι αλλωνίσαμε για τα καλά την πόλη.... 
Η δημιουργία μου είναι η εξής.... 
και με αυτή απαντώ στην πρόσκληση της Παρασκευής και του Scrab And Grab challenge blog! 

Δείτε και μερικές πιο κοντινές λήψεις....




Το σχόλιό μου δεν ξέρω αν φαίνεται καλά... αλλά λέει τα εξής...  

Paris 2010. November at "Concorde"  Metro Station. 
It's the first time I travel to a foreign country and the fact that we are almost lost in Metro subway, it doesn't seem to bother me at all. As Zeffy tells, I have to see a little farther than my shoes, in order to find my way out. For the time being both of you are responsible for this, and Ι just... follow...

Εύχομαι να έχετε όλες μια υπέροχη εβδομάδα γεμάτη δημιουργίες κι έμνπευση!!! 

Keep yourselves inspired!!!

2 σχόλια:

  1. Μπράβο Χρύσα μου! απίστευτη σύνθεση! τέλειο χαρτί, το journalling, οι πιτσιλιές! καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφη συνθεση...σουπερ οι πιτσιλιες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!