Scrapbooking in Greece and it's challenge!


Γενικώς με έχει πιάσει ένας δημιουργικός οίστρος... (έχω εξαφανίσει όλα μου τα χαρτιά...και πολύ χαίρομαι γι'αυτό... καιρός να αγοράσω καινούρια)... Δημιουργώ... δημιουργώ... όχι εμπνευσμένα πάντα..... αλλά έτσι ξεκινάω η αλήθεια! Παρ' όλα αυτά κάθε μου δημιουργία έχει τη δική της πορεία και ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, διότι είτε μ'αρέσει είτε όχι και τόσο, στο τέλος, η κάθεμιά απ' αυτές έχει συμβάλει στην ψυχική μου αναζωογόνηση! Περνάω καλά... με απλά λόγια, κάθε φορά που ξεκινάω και ολοκληρώνω μια από τις συνθέσεις μου! Τον τελευταίο καιρό... το έχω ρίξει στις προκλήσεις... και στο να συμμετέχω σ'αυτές.... Όχι για κανένα σοβαρό λόγο... απλώς είναι ένα πιο εύκολο ξεκίνημα κάθε φορά. 
Σήμερα λοιπόν σε μια μέρα, κάνω δυο διαφορετικές αναρτήσεις... ρεκόρ ε?... Κι αυτό διότι δημιουργήσα μια ακόμα σύνθεση αυτή τη φορά για την πρόκληση της Κατερίνας και του Scrapbooking in Greece. Η πρόκληση Οκτωβρίου είναι βασισμένη σ' έναν οδηγό... και με αυτόν έπρεπε αρχικά να παίξουμε! Έπρεπε ακόμα να εμπνευστούμε από το φθινόπωρο! 

Η δική μου συμμετοχή είναι με αυτή τη δημιουργία...
 
Θα έχετε καταλάβει φαντάζομαι ότι είμαι από τους ανθρώπους που σπάνια χρησιμοποιούν μια φωτογραφία κάθε φορά.... κι αυτό γίνεται τις περισσότερες φορές συνειδητά.... νομίζω δηλαδή ότι μια φωτογραφία ίσον καμία όταν θες να κρατήσεις αναμνήσεις και να δείξεις τι συνέβαινε στη συγκεκριμένη στιγμή! Βέβαια όταν μια φωτογραφία είναι τόσο ζωντανή και δυνατή... τα λέει όλα και μόνη της... αλλά ομολογώ πως δεν έχω φτάσει να κάνω τέτοιου είδους λήψεις ακόμα... στην πραγματικότητα... είμαι πολύυυυ πίσω στο κομμάτι αυτό....
Έτσι λοιπόν και στην περίπτωση αυτή είχα πολλές φωτογραφίες που ήθελα να βάλω στη σύνθεσή μου... ο οδηγός όμως είχε μία... Τι να κάνω η γυναίκα... τις ενσωμάτωσα σε ένα κοινό υπόστρωμα.... και τους συμπεριφέρθηκα ως μια.... ακολουθώντας από κει και έπειτα τον οδηγό! 
Τα χρώματα που χρησιμοποίησα είναι φθινοπωρινά, παρ' ότι οι φωτογραφίες όχι... αλλά το καλοκαιράκι δε λέει να μας αφήσει.... και ακόμα δεν έχει φτάσει στα ρουθούνια μου μυρωδιά Φθινοπώρου.... Προσπάθησα πολύ να το αισθανθώ... με αυτή τη δημιουργία... και νομίζω κάτι κατάφερα!

Μερικές κοντινές λήψεις.... 





Αγαπημένο θέμα μου, όπως επίσης θα έχετε καταλάβει η βαπτιστήρα μου... το μικρό μου μωρό.... το ψιμάκι μου που λέμε στα μέρη μας!!!!

Να 'στε καλά!!! 
Keep yourselves inspired!

7 σχόλια:

  1. Από τις καλυτερες σου συνθεσεις!..Αν και οι συγκεκριμενες φωτο την αδικουν πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή ιδέα το να χρησιμοποιήσεις πολλές φωτογραφίες σαν μία!μπράβο σου για τον ελιγμό! Μου αρέσει πολύ και η αντίθεση τησ φωτογραφίας με το υπόλοιπο σκηνικό φθινοπώρου! φοβερή σύνθεση! μπράβο σου Χρύσα και ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά πολύ ωραία ερμηνεία του sketch!Και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ που χρησιμοποίησες καλοκαιρινές φωτογραφίες σε μία φθινοπωρινή σύνθεση!Υπέροχη σύνθεση!Ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ έξυπνο αυτό που έκανες με τις φωτογραφίες, πολύ ωραία και τρυφερή σύνθεση! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρύσα μου το κολπάκι σου να βάλεις περισσότερες φωτό είναι ιδιαίτερα έξυπνο και πετυχημένο! Μου αρέσει πολύ! Νομίζω ότι η Διαμαντούλα σε ενέπνευσε! ;-) Κάποιος πρέπει να σε μάθει να βγάζεις φωτογραφίες... αδικείς τη δουλειά σου... Αχ πρέπει να έρθω Κρήτη μου φαίνεται χαχαχα
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή ♥
    (Please Βγάλε τη λεκτική επαλήθευση... δεν είμαι ρομπότ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρύσα μου είναι πολύ όμορφη η συνθεσή σου!!! Θα συμφωνήσω με την Κατερίνα νομίζω πως η φωτογραφία αδικεί τα όμορφα χρωματά της αλλά ακόμα και έτσι είναι μια πολύ έξυπνη όπως είπαν τα κορίτσια ερμηνεία του σκέτς με έντονη φθινοπωρινή αύρα! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη και έξυπνη ερμηνία του σκετς! Μπράβο Χρύσα! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!