Some more Digital LOs... / Μερικές ψηφιακές συνθέσεις!


Lately I have also found another path of my beloved hobby. The path of the digital scrapbook LOs, and I have to admit that it has so much interest that I have managed to have so many of them and I need to organise them as well as my  handmade ones! 
Τελευταία έχω βρει και ένα άλλο μονοπάτι για το αγαπημένό μου χόμπυ! Το μονοπάτι των ψηφιακών συνθέσεων, και πρέπει να παραδεχτώ πως είναι τόσο ενδιαφέρον που έχω καταφέρει να φτιάξω τόσα πολλά κι από αυτά, ώστε να χρειάζεται να τα οργανώσω κι αυτά, όπως και τα παραδοσιακά χειροποίητα! 

Last Sunday we were at my husband's birth-place and there were also gathered all his family! So, my kids were playing the whole day with their cousins, and us you can imagine a lot of photos were taken! Some of them were uploaded immediately by them, on Facebook and all of them were brilliant! The next day I couldn't resist... I had to make something with them... and as I was at work... I couldn't "scrap" in the traditional way! So, digital scrapbooking was my way out! I had seen before on "Scrapbook Flair"  some digital challenges that we could play with.. and this was my start! 
Την προηγούμενη Κυριακή ήμασταν στη γεννέτηρα του άντρα μου, όπου επίσης δυγκεντρώθηκε όλοκληρη η οικογένειά του! Έτσι, τα παιδιά μου όλη μέρα έπαιζαν με τα ξαδέρφια τους, κι όπως μπορείτε να καταλάβετε τραβήχτηκαν και πάρα πολλές φωτογραφίες! Μερικές από αυτές ανέβηκαν αμέσως στο Facebook, ένω όλες τους ήταν εξαιρετικές! Δεν μπορούσα να αντισταθώ την επόμενη μέρα... έπρεπε κάτι να κάνω με αυτές... κι επείδή ήμουν στη δουλειά..... δεν μπορούσα να scrapάρω με τον παραδοσιακό τρόπο! Έτσι, η ψηφιακή δημιουργία ήταν η διέξοδός μου! Είχα ξαναδεί παλιότερα προκλήσεις που παίζονταν στο "Scrapbook Flair" κι αυτό ήταν η εκκίνηση για μένα!







Here are two of the LOs I've made, one with photos from my trip to Paris with Paraskevi, and one from last Sunday were cousins were playing all around.
Εδώ είναι δύο από τις συνθέσεις που δημιούργησα, μια με φωτογραφίες από το Παρίσι και το ταξίδι μου με την Παρασκευή, και μια από την τελευταία Κυριακή που τα ξαδερφάκια έπαιζαν παντού γύρω μας!

Keep yourselves inspired!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!