LO "For you" and UOAS challenge!


Well, here I am again with another LO! I have made it with photos from Paris that we went last year with my husband! On this photo I am outside of a modern museum, that has everything about filming, TV programms and a great library with this kind of books from the very first moment that filming and films were invented!

Λοιπόν να 'μαι πάλι με μια ακόμα σύνθεση που έφτιαξα με φωτογραφίες από το περισυνό μου ταξίδι στο Παρίσι με τον αγαπημένο μου σύζυγο! Στη φωτογραφία βρίσκομαι έξω από ένα σύγχρονο μουσείο, που έχει τα πάντα γύρω από τον κινηματογράφο, τις μαγνητοσκοπήσεις, τα προγράμματα και τη λειτουργία της τηλεόρασης. Επίσης διαθέτει μια καταπληκτική βιβλιοθήκη με όλα τα σχετικά βιβλία, από την επόχή που όλα αυτά είχαν εφευρεθεί!



With this LO, I take part in UOAS challenge, based on the followed sketch! 
Με αυτή τη σύνθεση συμμετέχω στην πρόκληση του UOAS και βασίστηκα στον ακόλουθο οδηγό. 


Well, now I want to be honest with you... and to tell you that when I was creating this LO I had this sketch in my external disk (I don't have internet at home... so I take all the informations in an external disk every time), and I knew that there was also a quote... but I had misunderstand and believed that we had to use a quote we like... and not this particular one... So, I made some cheating that I think you must know about...  I copy and paste the quote digitaly on my photo of the LO just a few minutes ago when I realised my mistake. I give you the original LO and some closer shots of it right below.. 

Λοιπόν θα ήθελα να είμαι ειλικρινής μαζί σας και να σας εξηγήσω πως ενώ δημιουργούσα τη συγκεκριμένη σύνθεση, είχα τον οδηγό της στον εξωτερικό μου δίσκο (όπως ξέρετε δεν έχω ίντερνετ στο σπίτι κι έτσι ό,τι χρειάζομαι το τοποθετώ στο εξωτερικό μου), και γνώριζα ότι υπήρχε κι ένα απόσπασμα, αλλά κατάλαβα από λάθος πως μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα ανάλογο που θα μου άρεσε κι όχι αυτό συγκεκριμένα! Έτσι, έκανα μια μικρή "κλεψιά" που νομίζω πρέπει να μάθετε... Αντέγραψα και επικόλλησα το απόσπασμα αυτό ψηφιακά στη φωτογραφία της σύνθεσής μου, μόλις μερικά λεπτά πριν όταν κατάλαβα το λάθος μου! Σας δείχνω παρακάτω το κανονικό.. καθώς και μερικές πιο κοντινές λήψεις!








I am very proud about myself now... because I had in mind to play to several challenges for this month and I really managed to accomplish that. I am also happy for the fact that I enjoyed every minute of those creations and none of them got me angry or pressed in any way! I also have made a lot of cards for this month ( since it's the "card month" this one) and some christmas mini albums, but you will see them in another post!

Είμαι περήφανη για τον ευατό μου... διότι είχα βάλει στόχο να παίξω σε πολλές  προκλήσεις αυτό το μήνα και τα κατάφερα!!! Είμαι επίσης χαρούμενη για το ότι διασκέδασα κάθε λεπτό των δημιουργιών μου και καμιά απ' αυτές δε με άγχωσε ή δε με νευρίασε! Κι έχω καταφέρει να φτιάξω και πάαααρα πολλές κάρτες (μιας κι είναι ο "μήνας καρτών" αυτός), καθώς και μερικά χριστουγεννιάτικα μικρά άλμπουμ, αλλά αυτά θα τα δείτε σε επόμενη ανάρτηση!!! 

Να 'στε όλοι καλά!!!
Keep yourselves inspired!

5 σχόλια:

  1. ειναι πολυ όμορφη συνθεση και μ αρεσει καλυτερα με το αρχικο κειμενο που ειχες βαλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lovely take on the challenge Chryssa. Love that big chandelier! Thanks for playing with us at OUAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Χρυσούλα! Πολύ όμορφη η σύνθεση σου και πολύ καλός ο συνδυασμός χρωμάτων! Ευχαριστούμε πολύ που την μοιράστηκες μαζί μας στο OUAS! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Great take on the challenge and such a neat design. That big chandelier caught my eye too! thanks for sharing your lovely page with us at OUAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. its a lovely one0 and you don't need to use that phrase, you just need to get inspired by it!:) so its all ok!
    thank you so much for playing with us at OUAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια!
Thank you for your sweet comments!