L.O. Men like you "50 Shades of Grey"


Καλημέρα καλημέρα, 

από που να αρχίσω.... έχω να πατήσω τα πόδια μου στο σπιτάκι μου εδώ.... χρόνια!!!! Όλο λέω πως θα κάνω τη βόλτα μου, να το ξεσκονίσω.... να το ξαραχνιάσω.... να του αλλάξω διακόσμηση... αλλά που χρόνος! Συνεχώς κάτι προκύπτει που δε μ' αφήνει να το αποφασίσω.... Σήμερα όμως, έπρεπε οπωσδήποτε να πάρω τα κλειδιά μου και να μπω.... 

Έχω αποφασίσει εδώ και καιρό, το σπιτάκι αυτό να φιλοξενεί μόνο δημιουργίες της αγαπημένης λατρείας, που για μένα είναι το scrapbooking, έχω κάνει άπειρες συνθέσεις όλο αυτόν τον καιρό κι όλες είναι αρχειοθετημένες στα άλμπουμ τους... αυτήν την τελευταία όμως ήθελα πάρα πολύ να σας την δείξω. 

Ένα πρωινό στις αρχές του μήνα, ξύπνησα με την ιδέα να δημιουργήσω κάτι που θα αφορούσε τον άντρα μου και το far and beyond αγαπημένο βιβλίο μου. Πολλές από σας τις φιλενάδες ήδη ξέρετε ποιο είναι αυτό, πολλές σίγουρα έχετε αγανακτήσει μαζί μου, από τις τόσες μου αναφορές στην ομαδούλα μας στο FB κι είμαι σίγουρη πως κάποιες από σας με έχετε σχολιάσει στους κοντινότερους κύκλους κουτσομπολιού σας, (θετικά - αρνητικά ή ειρωνικά δεν έχει σημασία και η γνώμη του καθενός είναι σεβαστή)..... Ερχόμενη λοιπόν στο μαγαζί εκείνο το πρωινό, έπεσα πάνω στην πρόκληση Ιουλίου του Scrap 'n Pieces κι ωωω τι σύμπτωση ήταν ακριβώς στα μέτρα μου.... Το θέμα της ήταν "Men like you"... και δεν είχε περιορισμούς χρωμάτων ή υλικών που έπρεπε να χρησιμοποιηθούν.... το τέλειο για μένα!!!! 

Την ίδια μέρα έφτιαξα το journaling... .γιατί αυτό ήταν και το σπουδαιότερο για τη σύνθεση που είχα στο μυαλό μου.... και ιδού..... 





Το επόμενο βήμα ήταν να πάρω την απόφαση να το μοιραστώ.... ok... δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να μοιράζεσαι κάτι τόσο προσωπικό, πολύ περισσότερο σε δημόσια δίκτυα.... ήταν λίγο τρομακτικό.... αλλά τελικά το αποφάσισα! Κι έπειτα για να εδραιώσω και την απόφασή μου σκέφτηκα... "δε βαριέσαι... εδώ διαβάζουμε καθημερινά τόσα και τόσα άλλα... αυτό τουλάχιστον θα έχει και μια δόση κουτσομπολίστικου ενδιαφέροντος.... ίσως να αρέσει στις φιλενάδες.... και στην τελική θα μπορέσουν και να καταλάβουν (όσες θέλουν) και το κόλλημα που έχω φάει με το συγκεκριμένο βιβλίο.... "  







Μετά από όλο αυτό λοιπόν... ελπίζω να δικαιολογήσετε την εμμονή μου κι ίσως κάποιες καταλάβετε γιατί το βιβλίο αυτό μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με το ημερολόγιό μου, εκείνης της εποχής... (ημερολόγιο με την ιδιαίτερή του έννοια ξέρετε πως δεν είχα ποτέ.... ένα file calendar όμως είχα πάντα κι αν ανοίξει κάποιος στις σελίδες από 9/5/94 και μετά...... είμαι σίγουρη πως θα σκεφτεί ότι η E. L. James έχει πέσει διάνα στην περίπτωσή μου... κι ότι Κωνσταντίνου & Ελένης έχω κάτι παραπάνω να θυμάμαι από τη ονομαστική γιορτή κάποιων συγγενών.....) 

Keep youselves inspired ladies!!!!